wtorek, 16 listopada 2010

Hodowla Ha'Hatul. Rasa devon rex .

Witam.
To mój pierwszy post na blogu.
Od niedawna posiadamy w domu koty. Oczywiście są to koty rasowe. Przygoda zaczęła się od odwiedzenia wystawy kotów rasowych. Były tam kotki, kocury i kocięta różnych ras, a pomiędzy nimi przepiękne koty rasy dewon rex. W efekcie wizyty na wystawie nastąpił zakup kociaka. Teraz nasze koty devon rex można podziwiać na stronie Nasza hodowla devon rex, Ha'Hatul

Devon rex to kot niezwykły. Jest to jedna z najmniejszych ras kotów. Devon rex charakteryzuje się przede wszystkim specyficznym futrem, które zbudowane jest z charakterystycznie falujących włosów, to falowanie zwie się rexing i stąd nazwa rasy.
Rex dewoński, bo i tak zwana jest ta rasa kotów, ma zupełnie niezwykłą psychikę. Devony są wyjątkowo przywiązane do człowieka. Wciąż podążają za nami po domu, wciąż towarzyszą przy każdej czynności. Uwielbiają pieszczoty wydając przy tym zupełnie niezwykłe dźwięki, mruczenie naszych dewonów przypomina skrzypienie, skrzeczenie, pomruki, naprawdę gama dźwięków jest bardzo duża.
W następnym wpisie rozwinę temat zachowania devon rexa oraz jego wyglądu.

2 komentarze:

  1. Gdy mamy kociaka to faktycznie dość istotne jest to, aby go dobrze wychować. Jak dla mnie spodobał się wpis o kotach w https://www.polskapraca.info/kocieta-zrobic-dobrze/ i jestem zdania, że na pewno każdy z nas także tak uważa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zdania, iż kociaki są bardzo ciekawymi zwierzakami i z pewnością warto jest je posiadać u siebie w domu. Jak również napisano o nich w https://elubaczow.com/2021/01/20/kot-brytyjski-idealny-do-malego-domu/ i ja jestem zdania,że takie kociaki są naprawdę milutkie. W takiej sytuacji ja także rozważam teraz aby wziąć jeszcze kolejnego kotka do siebie do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń